"Central Park" Guillaume Musso




 "Central Park"

Autor: Guillaume Musso
Z francuskiego przełożyła: Joanna Prądzyńska
Wydawnictwo: Albatros

Pozwolę sobie zacząć od słów, iż uwielbiam twórczość Guillaume Musso. Po książki tego autora sięgam w ciemno. Nie czytam recenzji, nie czytam nawet tego o czym jest powieść. Po prostu biorę ją w ręce i wiem, że czeka mnie w najbliższym czasie mnóstwo emocji i podwyższonej adrenaliny.  "Central Park" czytało mi się szybko i ponownie się denerwowałam, że nie mogę rozgryźć zagadki. Ciężko było choć na chwilę ją odłożyć, gdyż ciekawość dalszej akcji była ogromna. Do końca nie wiedziałam jak się zakończy książka - to oczywiście jest wielkim plusem.
"Central Park" od pierwszej strony wciąga czytelnika, budzi jego ciekawość i intryguje.
Pierwszy raz nie wiem jak napisać o czym jest książka, tak by Wam za dużo nie zdradzić. Niestety nie mam takich zdolności jak Musso, by powolutku, stopniowo odkrywać tajemnice książki aby nikt się nie domyślił jej zakończenia.
Alice jest francuską policjantką. Pewnego poranka budzi się w Nowym Jorku, a dokładniej w Central Parku. Zupełnie nie wie jak się w tym miejscu znalazła, a do tego jest skuta kajdankami z obcym mężczyzną. Oboje próbują sobie przypomnieć cokolwiek z poprzedniego wieczoru i to jak on się zakończył. Lecz niestety w głowie mają zupełną pustkę. Są zdani na siebie, muszą się dowiedzieć kto i po co im to zrobił. Nie mają przy sobie portfela ani dokumentów. Jednak Alice ma przy sobie broń, w której brakuje jednego pocisku, a na swoim ubraniu ma krew. Nie wróży to niczego dobrego. Kogo to krew? Czy dwoje obcych ludzi dojdzie do porozumienia i zaczną tworzyć zgrany duet? Czy rozwiążą zagadkę? Czy skończy się to szczęśliwie? Oczywiście tego Wam nie zdradzę. Napiszę Wam jedynie, że Musso jak zawsze wymyślił bardzo dobrą i wciągającą akcję z zaskakującym zakończeniem.

Książkę tą dołączam do wyzwania, w którym biorę udział na blogu Wiedźmowa-głowologia.

1 komentarz:

  1. Po przeczytaniu "Central Park" również sięgam w ciemno po inne książki tego autora i nigdy jeszcze się nie zawiodłam na żadnej:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...