Kobiety na okładkach ------ TOP 6 ------






Nie ukrywam, że mnie osobiście okładki książek bardzo przyciągają. Lubię gdy są ładne, ciekawe i do tego są początkiem pięknej powieści. Często na nich pojawiają się kobiety. Postanowiłam zatem zerknąć w głąb swojej biblioteczki i zrobić małe zestawienie moich ulubionych okładek książek, na których widnieją właśnie kobiety. I w sumie nie wiem czy to zaskoczenie, czy też wcale nim nie jest, ale piękno tych książek z zewnątrz ma takie samo piękno wewnątrz. Wszystkie sześć, które Wam przedstawiam mogę śmiało polecić. To powieści, po które warto sięgnąć.
 1. 
"OSTATNI LIST OD KOCHANKA"
Autor: Jojo Moyes
Tłumaczenie: Urszula Smerecka
Wydawnictwo: Świat Książki

Książka, której nie mogłam dostać w momencie, gdy zapragnęłam ją mieć. Musiałam troszkę poczekać, aż znów pojawi się w księgarni. Powieść zdecydowanie warta przeczytania. 
Co o niej myślę? Zajrzyjcie na osobny post: tu proszę klinkąć
Cytat z książki: 
"To prawdziwy dar losu - mieć kogoś do kochania."


 2.
"ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK"
Autor: Markus Zusak
Tłumaczenie: Hanna Baltyn-Karpińska
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Powieść tak wciąga, że nie wiadomo kiedy czas upływa, gdy się ją czyta.
Więcej na temat książki: tu proszę kliknąć.

Cytat z książki:
"Jak niemal każde nieszczęście historia zaczęła się szczęśliwie."


 3.
"PIEŚNI O WOJNIE I MIŁOŚCI"
Autor: Santa Montefiore  
Tłumaczenie: Alina Jakubowska
Wydawnictwo: Świat książki

Książkę polecam. Uważam, że warto po nią sięgnąć.  Więcej na temat książki: tu proszę kliknąć.

Z niecierpliwością czekam na kontynuację powieści.



 4. 
"WRÓCĘ PO CIEBIE"Autor: Guillaume Musso
Tłumaczenie: Joanna Prądzyńska
Wydawnictwo: Albatros

Nie ukrywam, że jest to książka jednego z moich ulubionych autorów. A po więcej na temat tej pozycji zapraszam: tu proszę kliknąć.

Cytat z książki: 
"Samemu idzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej".



                               5. 
"MARIANNA"
Autor: Magdalena Wala
Wydawnictwo: Czwarta Strona

Książka bardzo ciekawa i z tego co pamiętam, to po zakończeniu czytałam, żaliłam się, że zdecydowanie za szybko się skończyła. A po więcej zapraszam tu: tu proszę kliknąć.
6. 
"DZIEWCZYNA, KTÓRĄ KOCHAŁEŚ" 
Autor: Jojo Moyes
Tłumaczenie: Nina Dzierżawska
Wydawnictwo: Między Słowami

Przepiękna powieść, po którą koniecznie trzeba sięgnąć. 


                      

3 komentarze:

  1. Najbardziej moją uwagę przykuła okładka książki Musso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta skrywająca zawartość "Złodziejki książek" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam tylko jedną z tych książek "Złodziejkę książek" i byłam zauroczona tym co znalazłam w środku! Choć okładka tego drugiego wydania bardziej mi się podobała! natomiast w moich planach czytelniczych na pewno sa powieści Jojo Moyes i Musso.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...